Direkt från Ungdomskonferensen

Vi är tre personer som skolkar från yogan och tänkte uppdatera er alla som inte är här om vad som händer.

När alla äntligen hittat hit genom den mörka skogen på Kärsön så fick vi middag och sen var det dags att vara sociala, vissa tolkade det som att man ska slå på varandras händer och fötter. Tydligen en stor succé.

Vi började dagen med frukost och efter ett tag så kom på vi på att en viss person låg och sov som vanligt. Därefter var det raka vägen in till ett Aikido-pass så nu får ni akta er för att bråka med oss som varit här, då hamnar ni på golvet.

Vi har fint besök av några mumintroll men inte från samma finska organisation som förra året utan detta är finlandssvenskar. De är här för att kolla hur vår organisation fungerar för att kanske starta upp något liknande i finland för den delen av befolkningen som pratar svenska.

Vi gamla rävar tycker att det är jättekul att se nya fräscha rävar som deltagare på konferensen. Vi har besök från hela Sverige, från Jokkmokk till Malmö med tillhörande dialekter.

Just nu ligger alla på golvet (förutom vi tre, två svenskar och en finne) och prövar på yoga. Vi har nu bara 5 minuter kvar av vår bloggtid för sedan vill vår kära organisationssamordnare ha tillbaka datorn för att kunna visa upp en film från när UH var i Vancouver.

Vi tycker jättesynd om er som missar ungdomskonferensen!

Puss och kram

// Jim, Anna och Rasmus

Kommentarer
Postat av: Leif

Jag var bara med under lördagen, 9 timmar under dagen, men helt klart värt restiden från Östergötland ändå. Många nya trevliga personer och en del välkända ansikten från förr. Hoppas vi ses snart igen!



Kram till alla jag inte han krama innan jag var tvungen att gå till bussen :)

2008-11-09 @ 00:02:44
Postat av: Julia

Jag ville verkligen vara med, men min brors bröllop var jättekul också och något som jag inte kunde missa för allt i världen!



Jag läser dock bloggen med spänning! Kul att det verkar vara lyckat i år!

2008-11-09 @ 12:36:16
URL: http://juu.blogg.se/
Postat av: Behnam

Hej alla,

för mig var det första gången jag var med i UH:s aktiviteter, jag tyckte att det vara jätte kul att vara med.

tackar för en rolig helg, ;)

2008-11-10 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0